
Heather Savigny
Media, Margins and Popular Culture
ISBN: 978-1-137-51280-2
264 Seiten | € 53.49
Buch [Gebundenes Buch]
Erscheinungsdatum:
09.09.2015
Sonstiges
Heather Savigny
Media, Margins and Popular Culture
This collection brings together leading research on contemporary and popular culture, focussing on marginalised voices and representations; socially marginalised, marginalised in media and media scholarship. It spans five continents, with contributions on topics like gender, sexuality, nation, disability, disciplinary boundaries, youth and age.
Unterstütze den lokalen Buchhandel
Nutze die PLZ-Suche um einen Buchhändler in Deiner Nähe zu finden.
Bestelle dieses Buch im Internet
| Veröffentlichung: | 09.09.2015 |
| Höhe/Breite/Gewicht | H 21,6 cm / B 14 cm / - |
| Seiten | 264 |
| Art des Mediums | Buch [Gebundenes Buch] |
| Preis DE | EUR 53.49 |
| Preis AT | EUR 54.99 |
| ISBN-13 | 978-1-137-51280-2 |
| ISBN-10 | 1137512806 |
Über den Autor
Stuart Allan, Cardiff University, UK Jen Birks, University of Nottingham, UK Lene Brennodden, Researcher, Norway Glenda Cooper, City University London, UK John Downey, Loughborough University, UK Deborah Gabriel, Bournemouth University, UK Anita Howarth, Brunel University, London, UK Yasmin Ibrahim, Queen Mary, University of London, UK Lisette Johnston, City University London, UK Ann Luce, Bournemouth University, UK Sarita Malik, Brunel University London, UK Monika Metykova, University of Sussex, UK Jackie Newton, Liverpool John Moores University, UK Olatunji Ogunyemi, University of Lincoln, Russia Katy Parry, University of Leeds, UK Barry Richards, Bournemouth University, UK Pollyanna Ruiz, University of Sussex, UKDiesen Artikel teilen
0 Kommentar zu diesem Buch
.... weitere Publikationen von Palgrave Macmillan UK
Leserunde
Berlin Summer Love
Bewerbungsfrist bis zum: 12.01.2026
















