Oona Horx Strathern
The Kindness Economy
- A new currency for the future of business, work, and life
ISBN: 978-3-967-40346-6
188 Seiten | € 32.99
E-Book [Kindle]
Erscheinungsdatum:
26.09.2023
Politik
Oona Horx Strathern
The Kindness Economy
A new currency for the future of business, work, and life
The Kindness Economy is a powerful new force for change in business and a growing trend that will improve everything from how we work to how we live in our homes, communities, and cities. In an age of much unkindness, burnout, and notoriously monstrous management, we need a new, positive vision for the future.
In this book, futurist and trend researcher Oona Horx Strathern offers an optimistic look at how we can create a healthy economy in which we are kinder to people and the planet while still making a profit. Through examples and anecdotes as well as personal and professional insights, The Kindness Economy explores how we can combine values with value and think differently about how we want to spend, work, and live.
In this book, futurist and trend researcher Oona Horx Strathern offers an optimistic look at how we can create a healthy economy in which we are kinder to people and the planet while still making a profit. Through examples and anecdotes as well as personal and professional insights, The Kindness Economy explores how we can combine values with value and think differently about how we want to spend, work, and live.
Unterstütze den lokalen Buchhandel
Nutze die PLZ-Suche um einen Buchhändler in Deiner Nähe zu finden.
Bestelle dieses Buch im Internet
Veröffentlichung: | 26.09.2023 |
Seiten | 188 |
Art des Mediums | E-Book [Kindle] |
Preis DE | EUR 32.99 |
Preis AT | EUR 32.99 |
Auflage | 1. Auflage |
Reihe | Dein Business |
ISBN-13 | 978-3-967-40346-6 |
Über den Autor
Oona Horx Strathern, geboren in Dublin, aufgewachsen in London, ist seit 30 Jahren Trend- und Zukunftsforscherin, als Autorin und Beraterin tätig. Auf internationalen Bühnen sowie in Print und TV ist sie eine gefragte Expertin. Horx Strathern versteht sich als eine Erforscherin des Neuen, aber vor allem des Besseren. Es geht ihr um einen frischen (weiblichen) Optimismus hinsichtlich unserer Wohn- und Lebensräume der Zukunft. Sie ist Verfasserin des Wohnreports für das Zukunftsinstitut. Zu ihren Kunden gehören BMW, Audi, Axor, L’Oreal, Avanade, Strabag, A1 und KPMG.Diesen Artikel teilen
0 Kommentar zu diesem Buch
.... weitere Publikationen von GABAL
Leserunde