Cover: Understanding Student Values and Identity
Kris Acheson
Understanding Student Values and Identity
- Benchmarking Institutional Initiatives With the Beliefs, Events, and Values Inventory (BEVI)
ISBN: 978-3-960-37352-0
33 Seiten | €
E-Book [Kindle]
Erscheinungsdatum:
01.10.2021
Liebesroman
Kris Acheson

Understanding Student Values and Identity

Benchmarking Institutional Initiatives With the Beliefs, Events, and Values Inventory (BEVI)


Many higher education institutions are engaging in large-scale assessment of student learning outcomes to build evidence of internationalization and institutional effectiveness. The Beliefs, Events, and Values Inventory (BEVI) can provide institutions with insight via baselining and longitudinal analyses. In this study, the BEVI was administered at a highly internationalized university in Latin America. Noteworthy findings include significant gender and English language proficiency differences, homogeneity of perspective on some BEVI scales, and little evidence of change over time. Analysis of quantitative data revealed connections between student beliefs and the local context as well as important implications for university practices and policies.

Unterstütze den lokalen Buchhandel

Nutze die PLZ-Suche um einen Buchhändler in Deiner Nähe zu finden.

Postleitzahl

Bestelle dieses Buch im Internet

Veröffentlichung:01.10.2021
Seiten33
Art des MediumsE-Book [Kindle]
Auflage1. Auflage
ISBN-13978-3-960-37352-0
ISBN-10396037352X
EAN/ISBN

Diesen Artikel teilen

0 Kommentar zu diesem Buch

.... weitere Publikationen von DUZ Verlags- und Medienhaus GmbH

25 Jahre IZKF Münster
Arbeitsteilung der Eltern
Berlin University Alliance
Change
Corona und die Folgen
Dauerstellen für Daueraufgaben
enérgeia
Evaluation an Hochschulen im Spannungsfeld zwischen Wissenschaftlichkeit und Pragmatismus
Forschung und Innovation in der Hochschulbildung – Band 10
Forschung und Innovation in der Hochschulbildung – Band 11
Forschung und Innovation in der Hochschulbildung – Band 15
Forschung und Innovation in der Hochschulbildung – Band 16
Forschungsverbund Transferwissenschaft
Gemeinsam Neuland betreten
Gezielt anstoßen - vernetzt wirken
Impulse für die internationale Hochschulzusammenarbeit
Image